Reklamacja i gwarancja
PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY (ZWROT TOWARU)
Zgodnie z obowiązującym prawem, każdy Klient (będący Konsumentem) ma prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.
Dokładne warunki zwrotu towaru znajdują się w sekcji Prawo do odstąpienia od umowy, w stopce sklepu.
LINK: Prawo do odstąpienia od umowy
GWARANCJA
- Wszystkie oferowane przez nas produkty objęte są standardową gwarancją: 2 lata (24 miesiące) - z wyłączeniem produktów, przy których (w karcie produktu) istnieje wyraźna informacja o innych warunkach gwarancji.
- Okres obowiązywania gwarancji rozpoczyna się od momentu doręczenia/odebrania przesyłki.
- W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, czas gwarancji ulega zmianie:
A) w przypadku wymiany towaru na nowy: taki sam czas gwarancji, rozpoczynający się od nowa od momentu doręczenia/odebrania przesyłki.
B) w przypadku istotnej naprawy towaru: taki sam czas gwarancji, rozpoczynający się od nowa od momentu doręczenia/odebrania przesyłki.
C) w przypadku wymiany pojedynczej części/elementu: czas gwarancji biegnie od nowa w odniesieniu tylko do tej części.
WARUNKI REKLAMACJI
- W przypadku stwierdzenia wady lub nieprawidłowości towaru, prosimy o wiadomość informacyjną na adres e-mail: sklep.zabawkopolis@gmail.com .
- Po stwierdzeniu wady lub nieprawidłowości, powinno zaprzestać się dalszego użytkowania towaru, w celu ograniczenia powiększenia szkód.
- W przypadku reklamacji towaru, na którego działanie mogą mieć wpływ baterie, należy w pierwszej kolejności wymienić baterie na nowe - dobrej jakości.
- W odpowiedzi zwrotnej otrzymają Państwo informację co do dalszego postępowania reklamacyjnego - BARDZO PROSIMY NIE WYSYŁAĆ TOWARU PRZED OTRZYMANIEM INFORMACJI ZWROTNEJ.
- Po otrzymaniu wiadomości zwrotnej, towar należy odesłać (jeśli odsyłka towaru została wskazana w wiadomości zwrotnej jako dalszy krok) możliwie jak najszybciej na wskazany adres.
- Wszelkie koszty wynikające z wysyłki reklamowanego towaru (w tym koszty wysyłki zwrotnej) do SPRZEDAJĄCEGO ponosi:
A) w przypadku ZASADNEJ REKLAMACJI (reklamacja uznana): SPRZEDAJĄCY.
Koszt odsyłki pokrywa KUPUJĄCY, następnie koszt ten jest zwracany na wskazane przez KUPUJĄCEGO konto bankowe.
B) w przypadku BEZZASADNEJ REKLAMACJI (reklamacja nieuznana): KUPUJĄCY. - Po otrzymaniu reklamowanego towaru, nastąpi sprawdzenie towaru oraz decyzja o zasadności reklamacji - maksymalny czas rozpatrzenia reklamacji wynosi do 14 dni.
- Koszt wysyłki (w przypadku reklamacji uznanej) nowego/naprawionego towaru ponosi: SPRZEDAJĄCY.
- Koszt odsyłki/odbioru towaru (w przypadku reklamacji nieuznanej) ponosi: KUPUJĄCY.
- W przypadku pierwszej reklamacji konkretnego towaru, w pierwszej kolejności towar zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy wolny od wad.
W przypadku żądania zwrotu środków przez KUPUJĄCEGO przy pierwszej reklamacji towaru, SPRZEDAJĄCY ma prawo odmówić zwrotu środków i doprowadzić zakupiony towar do zgodności z umową. - W przypadku kolejnej reklamacji tego samego towaru, KUPUJĄCY ma prawo zażądać zwrotu środku/odstąpić od umowy - w takiej sytuacji SPRZEDAJĄCY dokona zwrotu środków.
- Jeżeli KUPUJĄCY żąda naprawy lub wymiany towaru, a czynności te są niemożliwe do wykonania lub nieopłacalne (koszt operacji przewyższa wartość towaru) SPRZEDAJĄCY ma prawo dokonać zwrotu środków KUPUJĄCEMU i rozpatrzeć reklamację z decyzją: ZWROT ŚRODKÓW.